dinsdag 23 augustus 2016

Goedemorgen   lieve  luitjes , 

Het is hier al aardig warm in het kamertje boven .
We krijgen de komende dagen ook een soort van hitte golf .
Dus  hou lekker mijn gemak .
Ben een tijdje niet op blogger geweest en  dus ook niks gelezen .

Heb ook een wat rare tijd . 
Met Bob  zijn gezondheid  ging het  niet zo lekker .
Een flinke griep met hoge koorts heeft er flink in gehakt bij hem .
Ook  is zijn schouder niet goed moet hij een MRI van laten maken .
Plus mijn vriendin allemaal heftige dingen mee gebeurd  
vanwege haar diabetis .
Dus al met al heb ik weinig energie gehad  .
Af en toe domweg een spelletje of eens wat op facebook  was alles .

Ik ga nu  lekker in mijn tuin zitten is het een stuk koeler als hier
Ik wens jullie allemaal een mooie nieuwe week .
Nellie jij veel sterkte met je zus las ik .
Kom  van de week even  bij je op bezoek .

Veel liefs van mij .
Nog even een foto van ons Brady . 
Was gisteren 22 augustus alweer 9 maanden .

Pas goed op elkaar .
Liefs  van mij 




5 opmerkingen:

Rebbeltje ★ zei

Ohhh wat een lieve foto
Hoi Ien als je bij de lezerslijst rechts op het potloodje klikt kan je bloggers verwijderen...
Vraag me wel eens af of die nog leven want zie ze ineens nergens meer.
Maar goed jantje komt en pietje gaat...
Hou mijn blogjes eind aug maar goed in de gaten weer wat nieuws te melden en dan weer goed nieuws.
Stuur je wel een mailtje...is niks voor op blogger.
En nee we gaan niet op vakantie 1 x per jaar griekenland en verder doen we het met weekendjes ;)
We krijgen een paar mooie dagen nog dus we gaan genieten en erop uit...
Groetjes en geniet de kleintjes

Karel zei

ha die Ineke
blog is goed en ook te zien , en je hebt er een mooie foto bij
dus wat problemen met de gezondheid bij jullie , hopelijk wil het allemaal wat beter
en je zit er weer goed bij op bank en stoelen , maar met de warmte maar buiten in je mooie tuintje :)
ben blij dat je kan genieten van ppsjes en berichtjes :)
ik heb komende maandag nog 1 wijkje te lopen , en dan is het gedaan met de krantenwijken , hou ik alleen de reclame wijkjes op de maandag
ja zie je wel eens mee wandelen hihi , leuk toch dat het zo kan
wens jullie een fijne avond en een fijne warme week
lieve groet , Karel

Corry zei

Goedemorgen Ineke,

Je blog staat goed,hoor.
Een prachtige foto
Gisteren niet meer op blog geweest, last van mijn hoofd,misschien van de hitte of nog een restje van de prik.
Doe rustig aan en liefs,
Corry,

Karel zei

mogge Ineke
dank je voor de lieve wensen , ik zal vast en zeker een fijn klein weekje hebben , bij lieve mensen en een mooie omgeving
ja ik ben nu een hippe moderne 65 plusser met zo'n zwembroek hihi
ik doe dus mee met de vrouwen ga van klein broekje naar wat groter hihi
wens je een fijne dag en een lieve groet

Rebbeltje ★ zei

Hoi Ien
Ja het wordt steeds drukker maar wel leuk nieuwe aanvulling aan de onderkant...want Guus is al echt geen baby meer haha
Wij begonnen zelf met 3 meiden dus als ze ons nadoen zijn we er nog niet grijnzzz

Groetjes en fijn weekend