donderdag 14 april 2016

Max en Brady

Hallo lieve Maatjes ,

Wat een heerlijk weertje is het  zeg ! 
Genieten jullie er ook zo van .
Ik ben al een beetje in de tuin bezig geweest .
Begint er al weer wat op te lijken . 

Gisteren avond bij mijn dochter Mo op de kleine Brady gepast .
Wat een heerlijk manneke is het .
Heeft zijn eigen stem geluid ontdekt ... zo leuk om te horen .
Ligt hij te kletsen op zijn manier 
en af en toe opeens een  harde kreet er tussen door .

Ik heb afgelopen zaterdag  nog een leuke foto gemaakt .
Waren de kids  hier en heb ik eindelijk de foto van  Max en Brady samen .
Hij  is  leuk geworden he .....  helemaal trots  ben ik !


Ik wens jullie een heel fijn weekend . 
Liefs van mij !
Ineke xxx






Max en Brady 


4 opmerkingen:

Rebbeltje ★ zei

Ja leuk geworden Ien
Altijd mooi om te zien hoe fam met elkaar omgaat.
Hier is het volop genieten als ze bij elkaar zijn.
Ben mijn oude spaceberichten van wp over aan het zetten naar blogger...een heel karwei maar wel heel leuk on de oude reacties te lezen ;)
Van freubel, tru enz enz
Die reacties wil ik niet kwijt dus daarom zet ik alles over
Dan heb ik straks nog 1 blogger en 1 wp en tuurlijk fb...
groetjes

Karel zei

ha die Ineke
dus fijn oppassen bij de kleine man vol met verhalen :)
ja is mooi als ze gaan kletsen hé
dus je lustte wel een choclaatje , maar je krijgt het er nu van op de heupen :)
nee dan ff oppassen hoor , ik had het met de pinten , die gaan nu op de buik zitten hihi
ja elke dag deze maand een dieren pps , altijd wel mooi om te zien
ik ben gezond , heb goed lucht en sla me door de sores heen , blijf positief en gein maken
wens ook jullie een fijn weekend
lieve groet , Karel

Rebbeltje ★ zei

Nu ik had zowiezo nog alles
In die tijd al over gezet...
Idd punt en weblog is weg...
Nu alleen nog een blogger...kronkels en een wp
Maar vind het wel zonde als er wat verloren gaat...
Ben in 2005 begonnen met de space en als je die reacties leest pffttt
Wat een sores haha
Onze protestaktie enz enz
Zijn we er wat mee opgeschoten...nee dus, maar we bloggen nu...ook leuk en zit het dichtste bij spacen
Groetjes

Corry zei

Hoi Ineke,
De foto is schattig en zo heerlijk om oma te zijn van de pracht mannekes.
Mijn kleindochter is 15 maart 20 geworden.Geen klein meisje meer maar in mijn ogen wel,hoor.
Zij babbelt heel anders dan Brady..haha..maar ook leuk.
Mijn enkel gaat vooruit maar ik had in geen 100 jaar kunnen bedenken dat het zo'n nasleep heeft.Geen schoen of laars past meer.
Geen ervaring,hè .Gelukkig maar.
En met jullie..je man en jezelf?

De lappenmand komt te vaak op bezoek.Van mij en ook van jou mag die wel weg blijven.
Maar genieten blijf ik doen van alles om mij heen.
Fijn weekend en liefs XXX