woensdag 2 december 2015

Kleinzoon Brady

Hallo lieve luitjes, 



Even een  blogje van een super trotse Oma 

Hier is hij dan onze mooie Brady 
2810 gram en 48 cm  lang .
Inmiddels alweer anderhalve week oud .
Een heerlijk lief en tevreden manneke .
Heb hem al een paar keer  zijn flesje gegeven .
 Ze geeft borstvoeding en als bijvoeding zijn flesje
Zo heerlijk  weer zo'n klein manneke.
En het gekke is dan lijkt Max opeens heel groot .

Ik ben super trots op mijn dochter Mo ..
Ze heeft een voorspoedige bevalling gehad .
En alles is goed gegaan . 
Mocht de andere dag alweer lekker naar huis .

Ze is zo lief en zorgzaam . 
Wel bijzonder om je eigen dochter zo te zien moederen .
Inmiddels is de kraamhulp weer weg en 
moeten ze het helemaal zelf doen. 
Hieronder een paar foto's van Brady . 
Wat een haartjes he  hadden  allebei mijn kids ook toen ze 
geboren waren .

Wens jullie nog een fijne week verder 
Ondanks al die smerige regen en harde wind .

Liefs van mij 

Ineke xxx





2 opmerkingen:

Karel zei

mogge Ineke
nou daar mag je trots op zijn hoor , mooi ventje is het
mag al bijna naar de kapper :)
blij te horen alles goed gegaan
en jij straks weer oppassen denk ik , en genieten
wat zei Max er van , vind het vast ook enorm leuk
geniet de dag

Rebbeltje ★ zei

Hoi Ien
Wat is het weer lief om zo een kleintje te zien en jij mag het vasthouden.
Ja wat je zegt bijzonder om je eigen dochter te zien moederen..
en ja wat een haartjes...hadden ze hier ook bijna allemaal op Daan na die was kaal hihi...
Max zal ook wel genieten van Brady...
Denk dat er hier eentje teleurgesteld gaat worden want Vera vraagt aan sinterklaas een babyzusje en met haar verjaardag een babybroertje voor Mathijs ;)
En de mams zegt denk dat ik snel een kindje wil laten komen spelen die een hond hebben...dan past ze haar vraag misschien aan :)
Groetjes en geniet van de kleine Brady...en dochter
Nogmaals gefeliciteerd voor de ouders en grootouders, Oom en tante en Max