zondag 8 november 2015




Hallo lieve maatjes , 

Hoe is het zo bij en met jullie ?
Hier gaat alles zijn gangetje  wel .
Uitslag van mij was  goed , ik  blijf alleen nog wel even onder controle . 
Dat vind ik niet erg kunnen ze het even in de gaten houden .
Vorige week de griepprik weer gehad .
Soms twijfel ik wel eens of ik hem zal halen .
Maar als ik zo eens rond lees denk ik toch wel dat ik er goed aan doe.


Afgelopen week bij  mijn dochter Mo in de baby kamer geholpen .
Was nog wat saus en verfwerk te doen .
Nu is alles klaar en ze was al druk  babykleertjes aan het wassen .
Ze is zo  aan het opruimen  en  in orde aan het brengen .
Al helemaal klaar voor de kleine man straks .
Het gaat al heel opschieten want ze is 3 december uitgerekend .
Vind het  zo spannend  en hoop dat alles goed gaat .

Ze had de kinderwagen hier laten bezorgen omdat ze toen nog werkte 
en  die hebben we samen in  elkaar gezet .
Ze wil even gaan  lopen met de wagen en de honden  om te kijken hoe dat gaat 
Wat een weertje nog  he en de temperatuur is ook nog best hoog ..
Ben wel heel benieuwd hoe de beestjes er op reageren.
Nadeel vind ik wel  dat het wel erg vochtig  is buiten .
Van mij mag het wel iets kouder worden .
Heb nog helemaal niet het gevoel dat we al in November zitten .



Nou ik wens jullie  een  fijne avond  en een mooie nieuwe week .

Liefs van mij  en pas goed op jezelf .

Ien xxx


3 opmerkingen:

Rebbeltje ★ zei

Ha Ien...ja spannend hè...
En idd als alles goed gaat en het is gezond kan je weer ademhalen.
Blijft toch altijd wat stressen...maar niet voor niks en straks kan je mee gaan genieten ;)

Daan heeft een kinderziekte dus valt mee hoor...hand, voet en mondziekte.
Zijn kleine blaasjes op de tong en handen en voeten...waarvan de tong het ergst is want wil niet eten en drinken...logisch maar moet wel.

Groetjes en jij hebt vast een mooie sinterklaas als alles op tijd is... :)

Karel zei

ha die Ineke
dank je voor je lieve woorden , ik doe mijn best om een glimlachje te versieren , gelukt dus :)
jij wilt het kouder , nu deze week nog niet echt , maar zal zeker wel gaan gebeuren hoor , en de baby kamer op orde en nu de honden aan het leren omgaan met de kinderwagen , nu mijn ervaring is dat die als bescherming om de wagen rondlopen ±'
komt vast goed
ik had een pracht wandel dag en nu een tv avondje
wens jullie een goede nieuwe week
lieve groet , Karel

Corry zei

Hoi Ineke,
Spannend hoor ..de laatste weken.
Het is al snel 3 dember.Haha..hopelijk wordt het kindje niet op 5 december geboren.
Het is natuurlijk wel een mooi kadootje.
Met de hondjes komt het wel goed..Even wennen en ze weten niet beter.
Fijne dag en liefs.
Corry.