woensdag 2 september 2015

Hallo lieve luitjes , 

Wil het graag even met jullie delen want ik kreeg gelukkig positief  bericht .
Alles was voor nu oke en ik hoef alleen een curretage te ondergaan..
Ik  heb wel een verhoogt risico en ik moet vanaf nu
een tijdje ieder half jaar een uitstrijkje laten maken .
Maar volgens de gynaecoloog ruimt het lichaam 
zelf de laatste restjes op .
En door de komende tijd  regelmatig een uitstrijkje te laten 
maken word het goed onder controle gehouden .
Dus ik ben er weer geruster op .

Het word pas eind september eer ik een oproep krijg dus 
we kunnen gezellig een paar dagen met
mijn dochter en schoonzoon mee naar  de Peel .
Heerlijk ik kijk er naar uit .
Hoop dat het nog wel een beetje na gaat zomeren .
Want het lijkt  hier een beetje op 
dat de herfst wil gaan beginnen.
Ga er een Pspje bij zetten van de herfst ;-)

Fijne avond en liefs van een opgeluchte Ien 
xxx







3 opmerkingen:

Rebbeltje ★ zei

Wat fijn om te lezen Ien...ja dan kan je er weer ff tegen en zo erg zijn die uitstrijkjes niet.
Zal een hele opluchting zijn...
Zwaai wel als je langskomt rijden haha
Trusten

Corry zei

Hoi Ineke,
Dat zijn toch fijne berichten.
Ach.. die uitstrijkjes - vervelend maat goed te doen.
Je kunt nu genieten van je dochter en aanhang.
Zwaai maar naar Nellie..haha.
Fijne dagen.
Liefs,XXX

Karel zei

ha die Ineke
blij te lezen dat dit gedoe onder controle is
en ja het lichaam heeft zijn eigen schoonmaak ploeg , kan geen medicijn tegen op
kop op
en een fijn weekend
lieve groet , karel