zondag 30 augustus 2015



Hallo lieve luitjes , 

Kom weer even een blogje maken. 
Heb er niet zoveel  inspiratie voor .
Het is ook zulk lekker weer  dat ik regelmatig buiten ben .

Met Mo gaat allles prima  ze krijgt al een mooi buikje .
Ze  is 26 weken en  3 dagen .
Wel leuk en bijzonder om je eigen meisje zo te zien .
Had jij zeker ook wel he Nellie ?
Ik heb het hartje al gehoord  en ze voelt hem af en toe al bewegen .
Zo leuk allemaal weer .

Maar  helaas ben  ik  ook  een beetje  aan  het kwakkelen.
Had opeens veel buikpijn en dat heb ik eigenlijk nooit .
Het leek wat op weeen , Mo en ik hebben er nog over lopen grappen !
Maar  na ruim zeven jaar niet meer mijn maandelijkse periode 
te hebben gehad liep ik opeens een beetje  leeg .
Dus toch maar even de  huisarts bezoeken . 
Die vertrouwde het niet  en mocht ik  door naar de gyneacoloog .
Lig je dan , eerst bij de huisarts en dan bij de gyneacoloog ...
kijk er eens in vandaag ...pfffff .

Maar ja  het is voor een goed doel denk ik dan maar.
Uitstrijkje gemaakt , biopt genomen  en na 2 weken weer terug komen ,
Bloedbezinking weer veeeel te hoog .
Maar goed a.s. dinsdag 1 september is het  dus zover en 
 krijg ik de uitslag en ook  krijg ik  te horen wat er gaat gebeuren .
Of mijn  hele baarmoeder word verwijderd of ik kan het met een curretage af .
Nou geloof me is toch wel even schrikken .
Maar dinsdag weet ik meer  en ik hoop dat het mee valt  en dat 
ik me erna ook wat beter ga voelen .

We gaan in September ook  nog een paar dagen
 met Mo en Rich mee naar  Limburg .
Als er geen gekke dingen uit komen bij mij 
Ik  kijk daar wel naar uit .

Wens jullie een hele fijne  nieuwe week .

Pas goed op jezelf en geniet nog van het weertje .


Liefs Ien xxx


4 opmerkingen:

Rebbeltje ★ zei

Zo das een heel ei wat je hier legt...hoop echt voor je dat het met een curetage op te lossen is. En ja Ien dat is heel byzonder als je eigen dochter mama gaat worden...
En het wordt nog mooier als je straks ziet hoe ze gaat moederen...ik geniet er volop van...
Jij vast ook van je zoon en schoondochter maar is toch anders denk ik zo...

Geniet ervan en hoop dat jullie plannetje door kan gaan en op naar het linburgse land...welke plaats wordt het dan?

Groetjes

Karel zei

ha die Ineke
ik hoop voor jou ook dat het met curetteren op te lossen is , ja ik weet daar wel iets van hoor , zal het niet uitleggen
en ja oma worden van een kind van je dochter is speciaal , heb het er maar fijn over met al de oma's hier
ik was zaterdag in Limburg en maakte daar een prachtige wandeling , ik denk dat zeg jij en Nellie liever gaan shoppen voor baby kleertjes :) ja toch
ik kan zeer goed tegen de warmte , maar ook ik houd er rekening mee
wens ook jullie een goed start in de nieuwe week
lieve groet , Karel

Rebbeltje ★ zei

Ha dan kom je wel heel dicht in de buurt...ongeveer 28 km hiervandaan.
Maar je komt wel bijna langsrijden als jullie over eindhoven rijden... ;)
Stippel je route maar uit...rian en wij op de route haha
Groetjes

Corry zei

Hoi Ineke,
Dat is een vrij heftig verhaal.
Het is altijd heel vervelend en best een beetje eng als je daar problemen krijgt.
Laten we er vanuit gaan dat je curetage moet ondergaan.
Ik zal voor je duimen.
Gelukkig ook fijn nieuws.Je dochter is voorspoedig zwanger.
Mocht ik je niet meer "spreken" Fijne vakantie.
Liefs,Corry