dinsdag 23 juni 2015

Hallo lieve maatjes , 

 Afgelopen vrijdag met mijn dochter Mo mee geweest naar de verloskundige . Hebben we het hartje gehoord . 
Prachtig om te horen en ik werd er zelf wat emo van . 
Ze is a.s.donderdag 17 weken zwanger . 
We hebben al allemaal leuke dingetjes gekocht .
Moeilijk hoor om een baby zaak voorbij te lopen hihi 
 Ze gaan binnenkort ook aan de baby kamer beginnen . 
Best spannend allemaal . 
Als alles goed gaat word het rond 4 december geboren . 
Maar de verloskundige zei  , 
reken er maar op dat het pas rond de 13/14e december komt . 
Bij de eerste is het meestal wat later . 
Nou we zien het allemaal wel het komt vanzelf als het daar de tijd voor is . 


 Max kreeg van Mo en Richard nog een leuk tshirt met ik word grote neef. 
Hij is helemaal trots , maar vraagt steeds aan Mo waar zit de baby . 
Mo haar buikje is nog best klein ...dus af en toe snapt Max het niet meer :-) 
Wel een schat hoor die Max 
Hij was met zijn mams op het winkelcentrum en 
 wilde hij een kadootje kopen voor de baby . 
Heeft hij zo'n soort muziek doosje wat ze op  haar buik kan leggen gekocht .


Goh wat kan een mens zich toch rijk voelen he . 
Zal de foto er op zetten kunnen jullie even mee kijken .
 Ik wens jullie alle een heerlijk weekje verder . 
Het weer zou beter worden dus kom maar op met die zon . 

 Liefs van mij . 

 Ien xxx

5 opmerkingen:

Rebbeltje ★ zei

Och wat leuk...nu al blij met wat er komen gaat...duurt zo wel lang voor de kleine man die grote neef gaat worden ;)
Die bolletjes vind ik altijd zo leuk als zwangeren dat om hebben en straks kan het mooi boven de wieg hangen ook nog...lekker lang plezier van...
Geniet jij maar van de voorpret...kan alleen maar meer worden.
Fijne avond

Karel zei

ha die Ineke
dus jij gaat wederom oma worden , ja dat is spannend voor een ieder en zeker ook voor de neef die dan de grote neef wort :)
een zeer grote rijkdom meid , wees maar trots op je kleine meid
ik ben blij dat je kon genieten op m'n blog , maar ook blij te lezen dat je banden plakken kan , al is het nu wat lastiger
ik heb sinds vorige week donderdag heel veel haring op en vandaag niet 1 :) morgen maar weer eens zien
wens ook jullie een fijne en zonnige week
lieve groet , Karel

Karel zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Rebbeltje ★ zei

aha nu snap ik het...Max heeft een muziekdoosje gekocht en geen bal aan een ketting met geluidjes...dat dacht ik te lezen ;)
Ging er automatisch vanuit dat je die bedoelde...

http://nl.aliexpress.com/w/wholesale-gift-pregnancy.html

Snappie?

Corry zei

Hoi Ineke,
Ik heb dit hele nieuwe blog niet gezien.
En je hebt zulk prachtig nieuws.
Van harte gefeliciteerd met de komst van je kleinkind.
Leuk hoor..ook voor Max, een neefje of nichtje.
Dat wordt genieten van een nieuw wondertje en vooral als het je eigen kleinkind is.
Nog wel wat maandjes wachten.
Fijne zondag en liefs,
Corry.