zondag 26 april 2015

Goedemiddag  deze zondag middag , 

Ik ben wat minder op mijn weblog  omdat mijn  pc nog steeds niet optimaal werkt .
Mag graag een spelletje spelen maar ook dat lukt niet altijd .
Volgens de mensen die er verstand van hebben  is mijn intern geheugen te weinig.
Moet ik dus uitbreiden en dat zou de reden kunnen zijn dat hij steeds vast loopt.
En ook dat mijn pc wat traag is .

Maar goed ik ben ook druk in mijn tuintje geweest met het mooie weer .
Dan staat mijn pc ook  stil ,  
Zelf mijn Paint shop Pro staat er  nog niet op .
Maar  komt allemaal wel weer goed denk ik .


Voor mijn 60ste verjaardag heb ik een foto reportage gekregen .
Ik zal er een bij zetten van ons allemaal .... zijn  erg leuke foto's geworden .
De foto die ik erbij doe hangt hier nu ook .
Kunnen jullie even mee genieten :-)



 Vooraan zitten Bob , Ik en onze Max
Erachter links mijn zoon Richard  en schoondochter Sylvia, 
Rechts mijn dochter Mo en schoonzoon Richard
En helemaal achter aan is mijn broertje Arie .



Verder wens ik  jullie een mooie zondag en 
hele fijne en gezellig koningsdag .

Liefs van mij !

Ien xxx




6 opmerkingen:

Karel zei

Ha die Ineke
mooie foto van jullie allemaal
en met pctje komt het ook weer goed , belangrijker is dat het jou goed gaat
mij gaat het op een dikke pens na goed met de gezondheid
ik dank je voor de lieve woorden op mijn blog , inderdaad mooie plekjes waar ik wandel en ik probeer het wat in beeld te brengen :) en ik zet vaak zo een panorama foto als banner neer hoor , die er nu staat is er ook zo een
ik ben opweg naar het werk op de drie na laatste werkdag hihi
Wens je een fijne middag

Rebbeltje ★ zei

Hoi Ineke
Prachtig die foto...zal wel een mooi plekje in je kamer hebben.
Wel leuk dat ook je broer erbij staat...ja als de familie al niet zo groot is dan kan dat...als wij dat zouden doen dan moet je ons gaan zoeken haha...
Denk even over de oranjemarkt wandelen als het droog is tenminste anders zien ze mij niet. Vind het leuk om voor de kleintjes dingen te scoren waar ze dan hier mee kunnen spelen.
Jij ook een fijne koningsdag...groetjes en geniet ook vandaag maar.

Doei doei

Corry zei

Hoi Ineke,
Ik zie je blogje nu pas.
Beter laat dan nooit,toch.
De foto is prachtig van jullie.
Dat verdient een mooi plekje.
Koningsdag is hiet op het water goed verlopen dank zij veel waterpolitie.Geen uitwassen.
Verder gaat het goed.Catootje wordt 1 mei 15 jaar en ze is nog in zeer goede gezondheid.
Nog een fijne dag.
Liefs,Corry.

Rebbeltje ★ zei

Dank voor de felicitatie...
Nu die auto uit het filmpje is vanmiddag al door het zand op de crosbaan geweest en heeft in de watertafel zichzelf weer schoon gewassen...hij was er heel blij mee...is ook een leuk ding...nu is het vechten misschien over...want robin zijn auto mocht marijn niet hebben haha...nu ieder een eigen bestuurbare auto.
en toevallig waren het 6 kaarsjes in de kaart...vond ik wel passend haha
Een leuke dag gehad en nu net binnen en moeten nog eten pffttt
Dus chinees...och best lekker voor een keer.
Fijne avond
Doei

Rebbeltje ★ zei

Ha je bent er al...en ik was vroeg met het blogje...
Ook toevallig...onze eerste hond was een Ierse setter en daarna een labrador.
Nee ook hier hebben ze op een knuffel na niks kapot gemaakt.
En die was in de eerste weken om te wennen...
Gaan we doen hoor...duik zo de koffer in ;)
Groetjes

Karel zei

mogge Ineke
raar ik zie mijn blog niet :) wel de reactie
mooie en beangstigende ppsjes dit keer , ja hoogtevrees is niet leuk om te hebben , dus maar op het vlakke blijven
Ja ik zal straks voor een lang weekend weg te feestvieren :) en dan komende week krijg ik zelf visite
ik wens jullie alvast een fijn weekend
lieve groet , Karel