zaterdag 3 januari 2015







Hallo lieve  maatjes , 

Nou we hebben Kerstdagen weer achter de rug .
En ook een  fijn oud en nieuw gevierd met vrienden van ons 
Maar nu is alles weer voorbij .

Gisteren de kerstboom  opgeruimd en mijn huisje is nu weer aan kant .
Wel altijd weer even  kaal in huis hoor . 
Ik wil volgende week even naar het  tuincentrum om wat 
vrolijks te kopen kwa planten en weer wat kleur in huis.
Even de boel een beetje opleuken zeg maar.

Maandag gaat hier bijna alles weer aan het werk en naar school .
Bob  is twee en een halve week vrij geweest .
Maar nu is het gedaan met de vrije dagen .
De plicht roept :-)

Straks in Maart komen alle verjaardagen weer .
In die maand hebben we er best  veel .
En .... ik word zelf in Maart....60  jaar samen met een maatje   .
Weg is de 5 op naar de 6 
Voel me nog geen 60 hoor  maar ja dat zegt iedereen he .
Vind wel dat het onwijs snel gaat .
Maar goed  beter zo als dat je je verveeld en
dat doe ik eigenlijk nooit .

Ik wens jullie een heel fijn weekend .

Pas goed op jezelf en op elkaar .

Liefs van mij .

Ien xxx




4 opmerkingen:

Rebbeltje ★ zei

Ha Ien dan ben je toch nog een half jaartje ouder dan ik grijnzzzz
Hier staat de boom nog in volle glorie gezelligheid uit te stralen.
Ja morgen is Martine jarig en vandaag een schoonbroer...dan de 7e, 12e en de 14e, 18e, 25e en om het kompleet te maken hebben we ook nog onze zussendag.
Oja en we zijn dit jaar 40 jaar getrouwd...als dat niet ouder klinkt dan 60 weet ik het ook niet eer whahaha...och gaat allemaal zo snel dat als ik de boom laat staan is het zo weer kerst!
Wij gaan maandag aan de slag in ons hutje...tis mooi geweest.
Groetjes fijne avond en we gaangewoon vanaf de 60 naar beneden tellen keej?
Doei

Karel zei

ha die Ineke
dus jullie hadden fijne dagen en nu op naar de orde en regel en weg met de vakantie :)
en jij op naar de 60 , ja gaat snel hé , maar wat je zegt , je voelt je geen 60 :) je bent het alleen maar
Ik werkte alle feestdagen en mijn bomen staan het hele jaar , in het bos :)
dank je voor de bemoedigende woorden
wens je een fijne dag
lieve groet karel

Corry zei

Hoi Ineke,
Gisteren de kerstspullen opgeruimd.Het begon me toch te vervelen.
De kerstdagen zijn rustig verlopen en mijn verjaardag bij mijn zoon en zijn gezinnetje gevierd.Zelf had ik weinig zin in mijn verjaardag.
Ja meid.. de tijd vliegt voorbij
Nog een goed begin van de week en liefs,Corry

Anoniem zei

Hallo ik weet ook wie 665/665 en 666 zijn!

665 is de strfte jaar van Hafsa bint Omar, echtgenote van Mohammed
En 666 is ook een sterfte dag van de 2de vrouw van mohammed zei heet Ramlah bint Abi-Sufyan maar het kan ook 6+6+6=18 zijn 1A 2H de innitialen van adolf ***
En 616 is Mohammed zelf 6+1+6=13 de 13de letter in het alfabet is M van Mohammed

Amen