zondag 18 januari 2015


Hallo lieve luitjes , 

Wil even 2 leuke foto's met jullie delen .
Links op de foto is mijn schoonzoon Richard .
Recht op de foto is mijn zoon Richard en
midden is onze kleine kanjer Max .
Is bij mijn dochter thuis genomen  toen 
ze de jaarwisseling met elkaar vierde .

De foto eronder kreeg ik toen het 12 uur was.
Links onder mijn dochter Mo  en 
rechts Sylvia mijn schoondochter .
Allemaal met een glaasje kinder champagne .
Dat het maar een mooi jaar mag worden .
Vond het zo leuk .
Wat een rijkdom he .

Fijne week allemaal .
Liefs van mij 
Ien xxx




7 opmerkingen:

Rebbeltje ★ zei

Wat leuk gelijk kennis maken met de hele familie
Nou ja had je dochter geen andere naam kunnen zoeken haha
Een geluk je hoeft maar een keer te roepen en de mannen komen beide...
Ja Marijn 1 mei ook alweer 6 jaar...de tijd vliegt...met een verschil dat er hier nog 5 bijgekomen zijn...ook een rijkdom Ien...
Zondag familiedag dus zien we ze allemaal weer bij elkaar...verheug me er alweer op!
Niet dat ik ze niet eerder zien want woenssdag zie ik er zowiezo al 4 van de 6...groetjes

Karel zei

ha die Ineke
ja pracht fotos van wat je terecht noemt een rijkdom , geniet er maar van
Ik net thuis van het werk , ff de mails en berichten bij werken , en nee ik ben maandag en dinsdag vrij , dan 2 werken dan een dag of 13 vrij :)
je hebt het bij het goede end wat betreft het de-icen
aan de financieen wordt hard gewerkt , overleef ik ook wel weer
Ja mooie spreuken weer dit keer en een mooi ruig en gastvrij land
Las dat je van de puffies af bent en alles goed gaat met de gezondheid , ben blij voor je , houden zo hoor
ik pak nog een pint en ga ff verder bij de mailbox
groetjes , karel

Corry zei

Hoi Ineke,
Zeker twee prachtige foto's.
Een prachtig span,hoor.Met recht kun je daar trots op zijn.
Het gaat hard - de tijd.Mijn kleindochter wordt in maart alweer 19 jaar.
Gelukkkig ben je van de puffers af,ik moet vandaag andere ophalen, de test viel niet zo goed uit..bluhh.
Fijne winterdag en groetjes.
Corry.

Karel zei

ha die Ineke
doe het ff hier hoor
wil je bedanken voor de mooie kaart en lieve woorden voor mijn verjaardag
ja we gaan al wat jaartjes mee hé en weet je we doen er nog maar een hele boel bij
geniet de dag
lieve groet , karel

Karel zei

dank je Ineke
1 februari plus 3 maanden langer maakt het 1 mei dus , ja met dank aan onze lieve regering :)
nu als je de pps belijkt zal je die grapjurk Nellie beter begrijpen hihi
ik moet nog ff afwachten hoe en wat precies met aow+pensioen , maar voor nu heb ik rust
geniet de dag

Rebbeltje ★ zei

Ha je reactie moest ik wel heel ver terug gaan zoeken...
Zag reactie bij karel dus dacht er zal er wel een zijn... ;)

Ja Marijn en Robin met de ouders zijn carnavalvierders.
Zondag waren dochter en Daan met Guus hier, de papa was carnavallen...

Maandag samen ... Daan en papa op pad geweest...dochter moest gewoon werken maar die vind aan al die gekte niks aan...mooi verdeeld hè...mams werken Guus naar de opvang en papa en Daan naar de carnaval haha
Bij jullie zal het toch ook wel flink carnaval zijn...toch?

Balen pcproblemen...maar opgelost zeg je...weet je wat de oorzaak was?
Groetjes

Rebbeltje ★ zei

Je ziet het vind het toch wel...maar kan zomaar gebeuren dat je die dan mist...

Morgen bezoek van dochter met marijn en robin...gezellig hè?
Groetjes