zondag 6 maart 2016

Hallo lieve Maatjes , 

Wat een weer vandaag zeg ! 
Denk je het is droog met een zonnetje 
Ga je even naar buiten en  krijg je me een bui op je kop !
Maar goed  Maart roert zijn staart  zullen we maar denken . 

Gisteren bij mijn dochter Mo geweest .
die was maandag 1 maart jarig en vierde het gisteren .
Was heel gezellig  alleen waren er veel zieken . 
Volgens mij is onze regio aan de buurt wat de griep betreft . 
Max was ook al ziek met hoge koorts . 
Mo van mij ook  en mijn broer die eigenlijk nooit wat heeft 
was helemaal hondsberoerd .
Hoop maar de het mijn deur voorbij gaat .

Wel weer heerlijk met de kleine man gekroeld .
En hij zag en ook helemaal feestelijk uit .
Was net een kleine Zorro !
Maandag gingen ze samen uit eten en heb ik op Brady gepast .
Weer zo heerlijk zo een klein manneke .
Dan is Max opeens een grote jongen .
Maar ja die word  dan ook alweer 6 jaar op 1 april .


Ik wens jullie  een hele  fijne week ! 
Pas goed op jezelf .

Liefs Ien xxx





5 opmerkingen:

Karel zei

ha die Ineke
lief berichtje in het GB , dank je
dus een boel zieken rondom je , ja zo is er niets en zo zijn er velen
ik kom er goed bij weg , nog en hoop jij ook
dus jij kon met de kleine zorro kroelen , ja kan je beter doen dan vechten :)
alweer 6 jaar Max , ja de tijd vliegt en dat zen jullie omatjes natuurlijk 1ste hand
maar ik vergeet iets , nog van harte met je dochter
ik heb steeds nog geluk gehad met het weer dus mochten er goden zijn , zijn die mij goed gestemt hihi

ja wij zijn weer lieve vrienden kwijt , maar beide op leeftijd en niet ziek werd ons verteld , sluiten we een stukje geschiedenis mee af , ik ben daar ook al heel lang weg

ben blij dat je de blommen mooi vond , pluk maar een bosje , maar denk om de prikkels
ik sluit af en ga slapen
wens ook jou een goeden nacht
lieve groet , Karel

Corry zei

Lieve Ineke,

OOHHH.. wat een heerlijke foto van Brady.Zo leuk in de mooie kleertjes.
Max bijna zes..pfff wat vliegt de tijd.
Gefeliciteerd met je dochter.Er zijn veel mensen grieperig in mijn omgeving.
Het heerst.
Met mijn been gaat het hééél langzaam vooruit.
Dagelijk nog pijn en de onderbeen blijft gezwollen.Met gevolg dat ik geen schoen of laars nog aan kan.
Fijn dat het met je man ook weer de goede kant opgaat.
Goed zien is veel waard.
Fijne week en groetjes,
Corry.

Rebbeltje ★ zei

Hoi Ien
Niet alleen bij jullie zieken...wij een weekend weg en de een was beter de ander begon...dus eigenlijk jammer van het weekendje.
Maar we hebben ons uitstekend vermaakt en omdat guus tussendoor nog slaapt moest er toch regelmatig iemand bij huis blijven.
Dus uitjes in de buurt gedaan en er was genoeg voor de kleine mannen en vera
Kamelen aaien, met het veer de maas oversteken. (was voor allemaal nieuw dus best een belevenis hihi

Met 2 grote skelters voor 2 personen (papa's duwen) en wij aan de wandel haha

Wat is Brady alweer flink gegroeid en al een echte man met die kleertjes.
Gefeliciteerd nog met je dochter en gelukkig goede berichten over Bob.
Groetjes

Karel zei

ha die Ineke
dank je voor de lieve woorden
het is niet niks 33 van die chemo kuren en bestraling
maar we blijven positief
ja toevallig dat deze pps er stond :) die was pas terug ook al eens geweest , geeft niet het is een pracht , zo ook de groene blommen , zien we ook niet alle dagen
wens jullie ook fijne en wat warmere dagen
lieve groet , Karel

Karel zei

ha die Ineke
inderdaad wat onenigheid
maar ik ga niet kappen hoor
ik blijf het doen zoals ik al doe sinds mijn 1ste space blogje
vandaag maar ff wat aan het HH
en wat je zegt ff een tukkie
geniet de dag