zondag 24 januari 2016

Hallo lieve luitjes , 

Gisteren de kinders met kleinkids op bezoek gehad .
Was alweer even geleden. 
Lekker een pannetje soep gemaakt en
gezellig met elkaar gegeten  en gekletst .
Heeft de kleine man Brady de waterpokken .
Zo zielig  net 2 maanden en helemaal onder de blaasjes .
Mo van mij heeft het ook gehad toen ze zo klein was .
En het  schijnt ook nog zo te zijn dat  je het dan nog 
een keer kan krijgen omdat  hij nu nog 
de antistoffen van de mams  heeft .
Gisteren weer even gekroeld maar hij was echt niet lekker .

Verder gaat het prima met hem . 
Hij groeit goed en heeft hij zijn eerste prikje gehad en 
zijn eerste echt lachje al laten zien .



Lief he !


Heerlijk hoor die drukte en gezelligheid .
Kan er zo van genieten .
Maar ook weer lekker als alles dan weer naar huis is .

Morgen word mijn Bobke  geopereerd  aan zijn oog .
Hij krijgt een nieuw hoornvlies .
We moeten om 7 uur  al in het oogziekenhuis in Rotterdam zijn ,
Dus vroeg uit de veren .
Als alles goed gaat is hij s'avonds weer lekker thuis .
Best een spannende dag  .
Duurt nog wel even voor hij weer  goed kan zien maar 
 komt gelukkig helemaal goed .
Maar het heeft tijd nodig om te herstellen.


Ik wens jullie een hele mooie zondag 
ondanks  het sombere weertje .

Een fijne nieuwe week .

Liefs Ien xxx


6 opmerkingen:

Rebbeltje ★ zei

Hoi Ien
Ja dat is spannend...zoals altijd bij een operatie...
Maar ze kunnen veel en als het goed gaat dan zal ook het zien beter gaan
Hier heeft de jongste van onze kinderen het ook 2 keer gehad maar niet erg alleen vervelend...
En je hebt gelijk het is niet leuk als ze pas 2 mnden zijn...
Een voordeel ze krassen niet alles stuk...groetjes en beterschap voor beide mannen
Groetjes

Rebbeltje ★ zei

Nee Mathijs liep mank...dachten eerst dat het een kinderziekte was die ze wel eens krijgen na ziek zijn...maar nader onderzoek wijst uit dat het dat niet is.
Via echo en ct scan...ook een kinderfisio heeft ernaar gekeken en die stelt een afwijking van bekken naar rug vast...dus gaan ze nu verder kijken en nu wordt hij doorgestuurd naar nijmegen naar een reumatholoog.
Manklopen is intussen wel over maar er zit iets niet goed dat is duidelijk.
Soms zakt hij door zijn been en wijst naar zijn rug en zegt au...en is heel snel moe en gaat op de bank liggen en valt in slaap. Dus even afwachten nu...26 jan naar nijmegen

Groetjes

Corry zei

Hoi Ineke,
Wow.. wat een heerlijk mannke,zo lief, ik smelt helemaal.
Wel sneu dat Brady zo jong al de waterpokken heeft.Ze zijn zo klein en kwetsbaar.
Voor jullie een spannende dag morgen maar gelukkig zijn de artsen zo kundig.
Dank je wel voor je mooie,lieve kaartjes.Ik was en ben er dolblij mee.

Ik ben een volle week thuis en somt valt het mee en soms zit alles tegen.
De pijn kan nog maanden duren.
Fijne zondag en sterkte voor morgen.
Liefs XXX

Karel zei

ha die Ineke
kijk je uit met die fototjes , je laat je bezoek smelten :)
ik ben nooit laat op hoor , bevalt me prima zo , dus je kon genieten bij me , ja mooier dan het weer nu bbbrrr, we wachten het maar af
Dus de kleine man aan de waterpokken , daar weten de andere oma's meer van dan ik , al ik hoop is dat het voor dat mooie ventje snel beter is
Ook voor je mannetje hopelijk alles vlot en goed verlopen , en weer goed zicht
wens jullie nog een fijne dag
lieve groet , Karel

Karel zei

ha die Ineke
dank je voor de felicitaties en de pint :)
geniet de dag
lieve groet , karel

Unknown zei

Wat gezellig!