donderdag 11 december 2014

Op naar de Kerst


Hallo lieve maatjes ,

Inmiddels Sinterklaas alweer terug naar Spanje .
Was een hele leuke avond en 
Sylvia had 3 zwarte pieten geregeld .
Zulke leuke en spontane pieten .... 
en Max die vond het helemaal geweldig .

Gelukkig voel ik me zo langzamerhand weer wat beter .
Zit nog steeds aan mijn inhaler .
Mag het nu wat gaan afbouwen .
Ben nog steeds verkouden en  snotterig .
Loop al bijna 2 maanden te kwakkelen .
Maar goed het zal wel weer over gaan .
Ik ben er in ieder geval wel even klaar mee .

Op naar de Kerstmis .
Vind het wel moeilijk de eerste kerst zonder mijn zusje .
Heel raar allemaal .....geeft af en toe zo een dubbel gevoel .
Maar we gaan er toch wat gezelligs van maken .
Mijn boom staat al  en de rest is ook al helemaal in Kerstsfeer .
Heel gezellig weer zo met al de lichtjes en kaarsjes .

Hoop dat met jullie ook alles verder goed is .
Denk dat we het binnen maar gezellig moeten maken .
Er is  hier een storm  op komst ....
hoop maar dat alles een beetje heel blijft buiten . 

Ik wens jullie een mooie vrijdag en 
een heel fijn en gezellig weekend.

Liefs Ien xxx



4 opmerkingen:

Karel zei

Ha die Ineke
Ik net opweg naar huis van het werk ,en ben blij te lezen dat je wat hebt mee gewandeld :) ja die mist heeft wel wat en een eindje varen in venetië ook wel
Dus het was een geslaagde sinterklaas en Max vond het allemaal prachtig ,nu dan op naar de kerst,en zonder je zus , ja dat zal zeker moeilijk zijn ,maar man en kinderen loodsen jou mooi door die moeilijke momenten heen
En nog niet fit dus en aan een inhaler ,wat is er dan met de luchtwegen ,hopelijk gaat dat snel wat beter
wens je een goede nachtrust

Rebbeltje ★ zei

Tja de kerstbomen buiten hebben het zwaar te verduren ;)

Ook hier reuze gezellig met het kleine grut en er keek er niet een zoals in het filmpje haha

Ja ook Marijn was hieper...maar goed we hebben het weer gehad...
Kunnen we nu naar de rest van de drukke dagen maar wat je zegt het is in huis heel gezellig nu...
Ben je weer helemaal opgeknapt ???
groetjes en fijn weekend

Rebbeltje ★ zei

Marijn tja midden in de nacht ineens heel benauwd en hoge koorts...zomaar uit het niets...
Tja artsenpost bellen, maar de paps gelijk 112 gebeld en toen kwam de ambulance. Eerste hulp verleend en vonden dat er toch nog een arts bij moest komen.
Maar omdat na de eerste hulp het snel de goede kant op ging, gewacht tot de volgende dag en naar de artsenpost. Ook een puffer en medicatie en is gister weer voor het eerst naar school geweest. Kan snel gaan bij kleintjes...zo doodziek en zo huppelen ze weer rond.
Gelukkig maar...groetjes

Corry zei

Lieve Ineke,
Vandaag ook een moeilijke dag.
Het is de geboorte dag van mijn zus.
Zo dubbel, we gaan naar de kerst,met de gezelligheid en verdriet.

Ook wens wens ik je beterschap..ook aan de puffer..pffff net als ik na de laatste longontsteking.
Het helpt geweldig,ik kan niets anders zeggen.

Sterkte ..Ineke en ook voor mij :-(